2013-03-19
 15:58:14

Tisdag 19/3-2013

Snöstorm ? Ingen storm , ingen snö eller i malmö vad det inte alls blåsigt.

Aja igår så sminka jag mig som på 20-talet och fixade håret likaså, ett arbete till skolan hahah.. Efter skolan träffade jag Emelie och vi kollade gamla skolkataloger från 2003-2010 typ, hah överball! Sen satt jag ocj plugga hela kvällen , nu känner jag att jag hänger med i skolan. Ska plugga nu snart har två arbete som ska redovisas på fredag!

Fick träffat Cassi en liten stund efter skolan och vi drog till entre och kollade kläder, drygt att jag hitta en massa saker jag vill ha men är helt pank tills den 30:e! Ikväll ska jag på valpkurs med Mamma och Gismo heh sen blir det nog bara att ta det lugnt! Just de fick även nya solglasögon av cassi, så söt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: